Όροι χρήσεως

Γενικοί Όροι Συναλλαγής

Καλώς ήλθατε στο shop365!

Η προβολή, παρουσίαση, πώληση, μεταφορά-αποθήκευση, παράδοση και τυχόν επιστροφή των προϊόντων μας που προβάλλονται στην παρούσα ιστοσελίδα καθώς και η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και η ασφάλεια των συναλλαγών σας διέπονται από τους παρόντες όρους χρήσης, τους οποίους σας καλούμε να διαβάσετε πριν από την πλοήγηση σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα shop365 και την πραγματοποίηση των αγορών σας. Η πλοήγησή σας στο shop365 καθώς και η πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής ή επικοινωνίας με την εταιρεία μας σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων χρήσης από εσάς. Σε περίπτωση διαφωνίας σας ή επιφύλαξή σας για μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων μπορείτε να αποστέλλετε το σχετικό e-mail σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@shop365.gr πριν την πλοήγησή σας ή την πραγματοποίηση της συναλλαγής, άλλως η αποδοχή όλων των όρων από εσάς είναι ανεπιφύλακτη.

Γενικές Πληροφορίες

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα διατίθενται προς πώληση προϊόντα της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «SHOP365 ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ» και τον διακριτικό τίτλο «Shop65 Α.Ε»,με έδρα την Αριστοτέλους 95, Αχαρναί, Αττική, ΑΦΜ  800462663, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ, τηλ 210 24 19 600, φαξ 210 2404290 . Αριθμός Εγγραφής στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) 123841901000.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, ανανεώσει ή αναβαθμίσει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/ μέλους του shop365 (συνολικά ή διαζευκτικά): α) μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων χρήσης, β) μέρος ή το σύνολο του περιεχομένου του shop365 και γ) μέρος ή το σύνολο της εξωτερικής εμφάνισης, της δομής ή της σύνθεσης του shop365 καθώς και των τεχνικών του προδιαγραφών. Επίσης η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/ μέλους του shop365 να ματαιώσει, να αναστείλει ή να τερματίσει τη λειτουργία του shop365. Ο χρήστης/καταναλωτής/ καταναλωτής/μέλος του shop365 αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλα τα ανωτέρω με μόνη την πλοήγηση ή/και χρήση των υπηρεσιών του shop365

Αγορά Προϊόντων

Δεν απαιτείται η εγγραφή σας ως χρήστης στο shop365, μπορείτε να προχωρήσετε σε αγορά των προϊόντων της αρεσκείας σας ως επισκέπτης (guest check out).

Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το shop365 τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα 'βήματα' που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας.

Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας γνωστοποιούνται μέσω του ειδικού συνδέσμου (link) τα κατωτέρω ως όροι της πώλησης, τα οποία εν συνεχεία δηλώνετε με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης», ότι ρητά λάβατε γνώση και αποδέχεστε:  

1.Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών που παραγγείλατε  όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος shop365.gr που επισκεφτήκατε και προκύπτουν από τη χρήση των σχετικών συνδέσμων στην ηλεκτρονική παραγγελία σας, τους οποίους οφείλετε να χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας ώστε να μη διατηρείτε καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων και υπηρεσιών. Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει ουδαμώς την Εταιρεία μας αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.
2. Η ταυτότητα της Εταιρείας μας, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου, ο αριθμός φαξ και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
3. Η συνολική τιμή των προϊόντων ή υπηρεσιών της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο κόστος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ανάλογος Φ.Π.Α.). Οι τιμές στη σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται εν συνεχεία στην σελίδα της παραγγελίας (καλάθι αγορών) με βάση τους σχετικούς κανόνες χρέωσης του σχετικού κεφαλαίου των παρόντων όρων κατωτέρω.
4. Οι τρόποι πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα ή να παράσχει τις υπηρεσίες και, όπου τυγχάνει εφαρμογής, η πολιτική που εφαρμόζει η Εταιρεία μας για την αντιμετώπιση των παραπόνων, οι προϋποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης. 
5. Ότι ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με τη δαπάνη επιστροφής των προϊόντων σε περίπτωση υπαναχώρησης του.
6. Ότι σε περίπτωση που ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της παροχής, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην Εταιρεία μας.
7. Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο καταναλωτής δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο καταναλωτής χάνει το δικαίωμα του υπαναχώρησης.
8. Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί.
9.Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης.
10.Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (όπως προκαταβολή μέρους του τιμήματος κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής.
11.Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Εταιρεία μας, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν. 
12.Η υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας εφόσον υφίσταται τέτοια υποχρέωση με την ενεργοποίηση εικονιδίου επιλογής με ευανάγνωστη σήμανση που αναγράφει "παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής".
13. Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά.

Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας.

Εφόσον το αίτημα παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9.00 έως τις 13.00 σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας.

Όταν η παραγγελία σας ετοιμαστεί προς αποστολή από το Τμήμα Διακίνησης της Εταιρείας μας, λαμβάνετε ηλεκτρονικό μήνυμα (email) που σας γνωστοποιεί για τον Αριθμό Αποστολής καθώς και τον ταχυμεταφορέα συνεργάτη που θα σας παραδώσει την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε η Εταιρεία μας θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας δια μέσου αντιπροσώπου της (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους) προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας.

Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 2 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.

Η Εταιρεία μας δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει στην αίτηση παραγγελίας σας καθ΄όλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για ο,τιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν ότι η εν λόγω επικοινωνία καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για στο περιεχόμενο κάποιου μηνύματος που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και να μας πάρετε απευθείας τηλέφωνο στα ακόλουθα τηλέφωνα 800 100 70 70  από σταθερό και στο 210 24 19 502 από κινητό.

Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλετε στην εταιρεία μας εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής σας συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της αίτησης παραγγελίας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και την νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας τα οποία η Εταιρεία μας τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας.

Τρόποι Πληρωμής

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπου πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς. Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται. Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.

Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:

Αντικαταβολή

Στο χώρο σας ή σε κάποιο Φυσικό Σημείο. Το κόστος της αντικαταβολής, είναι 2,46€
Για αγορά Προϊόντων άνω των 150€, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή 30% της αξίας της αγοράς.
Για αγορά προϊόντων μεγάλου όγκου-βάρους, ενδέχεται να ζητηθεί η αλλαγή τρόπου πληρωμής σε Τραπεζική Κατάθεση για μέρος ή το σύνολο της αξίας σε τραπεζικό λογαριασμό.

Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα, Visa, Maestro, Mastercard,

Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα είναι απαραίτητη η συμπλήρωση σταθερού τηλεφώνου στην φόρμα παραγγελίας, διότι ενδέχεται το Τμήμα Φροντίδας & Εξυπηρέτησης Πελατών να επικοινωνήσει μαζί σας για επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.  Επίσης θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα και την ταυτότητά σας καθώς σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο

Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της. Σημαντικό: Με τον τρόπο πληρωμής "Κατάθεση" δε γίνεται δέσμευση προϊόντων. Η κατάθεση θα πρέπει να γίνεται έως και τις 14.00 της επομένης εργάσιμης ημέρας υποβολής της παραγγελίας, σε κάθε άλλη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρώνεται.

Τράπεζα Πειραιώς : 5024-060536-222    IBAN: GR 28 0172 0240 00 50 2406 0536 222 

Τράπεζα Alpha Bank :153 00 2320 00 7049 IBAN: GR 42 0140 153 0 153 00 2320 007049

Μετά την κατάθεση, πρέπει  να αποστείλετε το καταθετήριο είτε με email στο info@shop365.gr είτε με fax στο 2102444389.

Επιλογές Τιμολόγησης:

Μπορείτε να επιλέξετε: Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, ή Τιμολόγιο

Έκδοση τιμολογίου γίνεται και για εταιρείες και για ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Δ/νση Έδρας και επάγγελμα.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2011 τα παραστατικά αξίας 1.500€ και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) άνω των 500€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
  • Χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας

 

5. Αποστολή Προϊόντων

Για την ασφαλή & γρήγορη μεταφορά των αγορών σας, η εταιρεία μας συνεργάζεται με εταιρίες ταχυμεταφορών και διανομών (η επιλογή γίνεται από την εταιρεία μας, αναλόγως τον τόπο προορισμού)

Το κόστος αποστολής των προϊόντων αναφέρεται πλήρως και με ακρίβεια κατά την διαδικασία check out  πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, έτσι ώστε να γνωρίζετε ως καταναλωτής εκ των προτέρων το σύνολο των χρεώσεων. Ακολουθεί  παράδειγμα:

Ειδικά για αποστολές σε Δυσπρόσιτες Περιοχές ενδέχεται το κόστος αποστολής να τροποποιηθεί.
Σε τέτοια περίπτωση, το Τμήμα Φροντίδας & Υποστήριξης Πελατών θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας, πριν την αποδοχή της παραγγελίας Σας από το κατάστημά μας.

Παραγγελίες που καταχωρούνται στο shop365.gr, τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 13.00, παραδίδονται συνήθως σε 48-72 ώρες στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας*. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός.

Η αποστολή των προϊόντων σας δύναται να καθυστερήσει ή να ακυρωθεί για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, δυσμενείς καιρικές συνθήκες). Σε τέτοια περίπτωση η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας, για την βέλτιστη αποστολή της.

 * Κύρια Αστικά κέντρα (Χερσαία Ελλάδα, Πρωτεύουσες Νομών, Μεγάλες Πόλεις) και χωρίς να υπολογίζονται στο χρόνο παράδοσης οι μη εργάσιμες ημέρες.

Επιστροφές Προϊόντων

Υπαναχώρηση

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες (v.2251/1994). Η προθεσμία αρχίζει από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων η προθεσμία εκκινεί την στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν ή με την παράδοση του προϊόντος σε περίπτωση περιοδικών παροχών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. συστημένη επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ στο 210 24 04290 ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο consumer-support@shop365.gr). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό. Στη συνέχεια, η Εταιρεία μας θα σας αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης

 Υπόδειγμα Εντύπου Υπαναχώρησης:

(Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

 - Προς την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «SHOP365 ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ» και τον διακριτικό τίτλο «Shop65 Α.Ε»,με έδρα την Αριστοτέλους 95, Αχαρναί, Αττική, τηλ 210 24 19 600, φαξ 210 2404290, email:consumer-support@shop365.gr .

  - Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβαση μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*)/παροχής της ακόλουθης υπηρεσίας (*)

  - Που παραγγέλθηκε(-αν) στις (*)/που παρελήφθη(-σαν) στις (*)

  - Ονομα καταναλωτή(-ών)

  - Διεύθυνση καταναλωτή(-ών) 

 - Υπογραφή καταναλωτή(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί) 

 - Ημερομηνία υπαναχώρησης μόλις η δήλωση περιέλθει σε αυτήν. 

 Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.

 Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη μας.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης συμβάσεις  υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.  Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, δικαίωμα υπαναχώρησης δεν χωρεί σε σφραγισμένα  προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή,  για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. μαγιώ, εσώρουχα, κάλτσες, ξυραφάκια, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες κλπ), σε περίπτωση προμήθειας σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές ή κονσόλες video games και γενικότερα αναλωσίμων, εφόσον έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Τα εν λόγω προΪόντα μετά την αποσφράγισή τους δε θα γίνονται δεκτά.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, σας επιστρέφουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Έχουμε όμως δικαίωμα να παρακρατήσουμε την επιστροφή του τιμήματος εωσότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα ή μας παράσχετε αποδείξεις ότι τα έχετε στείλει σε εμάς. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που έχει καταβληθεί στην εταιρία μας  η αξία του συνόλου της αγοράς από την Τράπεζα, η εταιρία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση μεταξύ του Εκδότη της Πιστωτικής κάρτας και εσάς.

Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας θα ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας των μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των προϊόντων άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία.

Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τις παρασχεθείσες υπηρεσίες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία  έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Αλλαγή Προϊόντων

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί– και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.

Για προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. μαγιώ, εσώρουχα, κάλτσες, ξυραφάκια, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κλπ), ή σε περίπτωση προμήθειας σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές και γενικώτερα αναλωσίμων τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, αλλαγές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον αυτά δεν έχουν αποσφραγισθεί.

Στην περίπτωση αλλαγής όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη μας.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων  κατά την παράδοση σας καλούμε να επικοινωνήσετε με την shop365.gr, την ίδια ημέρα ή μέχρι και την επόμενη από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον διαθέτετε την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν, προκειμένου να ασκήσετε τα δικαιώματά σας όπως αυτά περιγράφονται αναλυτικά κατωτέρω (βλ. ευθύνη πωλητή για πραγματικά ελαττώματα), ήτοι αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση και εκατέρωθεν επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων και τιμήματος. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Στην περίπτωση επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή γίνεται στην εταιρεία με την φροντίδα του πελάτη, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την επιστροφή με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε καλείστε να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από παράδοση επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@shop365.gr  ή/και τηλεφωνικά στα τηλέφωνα επικοινωνίας 800 100 70 70  από σταθερό και 210 24 19 502 από κινητό, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

Ακύρωση παραγγελίας μερικώς ή ολικώς

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@shop365.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 800 100 70 70 από σταθερό και 210 24 19 502 από κινητό.

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών

Θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό (αναγράφοντας μόνο μέσω e-mail το iban,το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου όπως και την τράπεζα την οποία αφορά) για να προχωρήσουμε σε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Νόμιμη Εγγύηση Προϊόντων

Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε περίπτωση ευθύνης της shop365 AE. για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος ("νόμιμη εγγύηση"), ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο αγοραστής επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η shop365 AE οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Τα ανωτέρω εκ του νόμου δικαιώματα του αγοραστή δε θίγονται από την κατωτέρω παροχή εμπορικής εγγύησης του προμηθευτή και τα δικαιώματα που περιέχονται σε αυτήν.

Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, καλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη καθημερινές 9:00πμ με 17:00μμ στο τηλέφωνο 800 100 70 70 ή με email στο info@shop365.gr

Ευθύνη και Εμπορική Εγγύηση Προμηθευτή

Τα καινούρια προϊόντα με μακρά διάρκεια ζωής (“διαρκή καταναλωτικά αγαθά”) συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση (“εμπορική εγγύηση”) του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής ("Προμηθευτής). Οι βασικοί όροι της εμπορικής εγγύησης είναι οι ακόλουθοι:

Α) Ο Προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι ο συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

Β) Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο Προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσει υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της.

Γ) Πέραν της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Η shop365 AE  δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

Δήλωση Εχεμύθειας

Η παρούσα δήλωση εχεμύθειας αφορά στο site της Shop365 AE. (www.shop365.gr).

Όταν στέλνετε ένα αίτημα online, η πληροφορία που μας παρέχετε χρησιμοποιείται για να σας απαντήσουμε ηλεκτρονικά στην ερώτησή σας. Θεωρούμε τις αιτήσεις που συμπληρώνετε και την ηλεκτρονική αλληλογραφία που στέλνετε απόρρητη. Δεν μεταβιβάζουμε το περιεχόμενο αυτών παρά μόνο στον άμεσα ενδιαφερόμενο αποδέκτη και στον νόμο, εφόσον αυτό μας ζητηθεί ή στην περίπτωση που το περιεχόμενο του μηνύματος θεωρούμε ότι μας θίγει.

Τέτοια ενέργεια είναι απαραίτητη προκειμένου να:

  1. προστατέψουμε τα δικαιώματά μας και την περιουσία μας
  2. προστατευθούμε ενάντια στην κακή ή στην μη εξουσιοδοτημένη χρήση του site της shop365 AE
  3. προστατεύσουμε την προσωπική μας ασφάλεια ή την περιουσία των χρηστών και του κοινού μας

Εάν όμως, μας δοθεί ψευδή ηλεκτρονική διεύθυνση ή προσπαθήσετε να πάρετε τη θέση κάποιου άλλου όταν στέλνετε πληροφορίες online, όλες οι πληροφορίες - καθώς επίσης και το IP address - θα αποτελούν μέρος οποιασδήποτε έρευνας. Οι άνθρωποι της shop365 ΑΕ μπορεί να χρειαστεί να επεξεργαστούν το ηλεκτρονικό σας μήνυμα σε συνεργασία με το τεχνικό τμήμα.

Επίσης, αν ζητήσετε έναν από τους υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών της shop365 ΑΕ να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική αλληλογραφία, αυτός θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλο το εύρος πληροφοριών το οποίο είναι σχετικό με το αίτημά σας, συμπεριλαμβανομένων της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης και των μηνυμάτων σας. Η shop365 ΑΕ έχει συνδέσεις με άλλα sites. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την πολιτική ασφαλείας τους ή για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τους ηλεκτρονικούς τους επισκέπτες.

Ύψιστη Ασφάλεια Συναλλαγών

Η εταιρία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, διασφαλίζονται ως απόρρητες.

To shop365.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση μέχρι 256-bit, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο Internet.

 Το SSL (Secure Sockets Layer), έχει θεσπιστεί παγκοσμίως ως το ασφαλέστερο πρωτόκολλο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες - και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

Προσωπικά Δεδομένα

Τα στοιχεία των χρηστών (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση κατοικίας, κλπ.) και των συναλλαγών των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρούνται απόρρητα, όπως και στις συνήθεις συναλλαγές σε εμπορικό κατάστημα.

Οι χρήστες κατά την παροχή των στοιχείων τους στα πλαίσια των συναλλαγών τους όπως και με το παρόν, θα ενημερώνονται από τo shop365.gr εάν συναινούν και αποδέχονται την επικείμενη επεξεργασία των στοιχείων αυτών προσωπικών δεδομένων, για τις ανάγκες της ομαλής και ευχερούς μεταξύ των μερών συναλλαγής, καθώς επίσης και της διαβίβασης των στοιχείων αυτών σε αποδέκτες οι οποίοι θα προσδιορίζονται συγκεκριμένα και είναι οι υπάλληλοι και προστεθέντες της εταιρείας στα πλαίσια της διεκπεραίωσης της καταρτιζόμενης σύμβασης. Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται από τo shop365.gr σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

To shop365.gr δύναται να διανέμει για επεξεργασία σε συνεργάτες του τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, οι οποίοι συνεργάτες θα έχουν δικαίωμα να επικοινωνούν με τους χρήστες με αποκλειστικό σκοπό την αξιολόγηση των προϊόντων του shop365.gr. Επίσης και με τον παρόν γνωστοποιείται η ύπαρξη του δικαιώματος πρόσβασης και του δικαιώματος εναντίωσης του άρθρου 12 και 13 του Ν. 2472/1997.

Βεβαιώνεται ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών. Κατά τα λοιπά το www.shop365.gr δεσμεύεται να μην αποκαλύψει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ίδιους, ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Sho365.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Το σύνολο των εγγράφων και ηλεκτρονικών στοιχείων που θα ανταλλαχθούν μεταξύ των μερών στα πλαίσια της πώλησης θα τηρούνται από την Shop365 ΑΕ. Ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά εφόσον το επιθυμεί.

Λοιποί Όροι

α) Δωσιδικία – Εφαρμοστέο Δίκαιο

Για κάθε διαφορά που τυχόν ανακύψει αναφορικά με την λειτουργία και χρήση του site, εφόσον δεν καταστεί δυνατή η συναινετική διευθέτηση αυτής, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας. Για κάθε διαφορά σχετικά με την ερμηνεία και την εφαρμογή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων καθώς και για κάθε άλλο ζήτημα σχετικά με την χρήση του shop365, εφαρμοστέο είναι το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών.

β) Ακυρότητα όρου - Αν ένας από τους προαναφερθέντες όρους είναι ή καταστεί άκυρος, οι υπόλοιποι όροι της παρούσης Συμβάσεως δεν θα θίγονται.

γ) Τροποποίηση όρων χρήσης – Οι παρόντες όροι χρήσης μπορούν να τροποποιηθούν οποτεδήποτε από την εταιρεία με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Κάθε τυχόν τροποποίηση των όρων ισχύει με την ανάρτησή τους στο shop365 οι δε χρήστες/μέλη μας υποχρεούνται να ενημερωθούν οι ίδιοι για το περιεχόμενο των τυχόν τροποποίησεων/αλλαγών στου όρους.

δ) Ερμηνευτικός όρος - Σε οποιοδήποτε σημείο της παρούσας προβλέπεται η επιστροφή χρημάτων ή/και η πίστωση αυτών στον λογαριασμό του πελάτη τούτη εννοείται πάντοτε ως άτοκη.

ε) Επικεφαλίδες - Οι επικεφαλίδες που χρησιμοποιούνται στους παρόντες όρους χρήσης τίθενται προς διευκόλυνση της παραπομπής σε όρους της και δεν σκοπείται να αποτελέσουν βοηθήματα ερμηνείας της Σύμβασης.

στ) Καθυστέρηση άσκησης δικαιώματος - Τυχόν καθυστέρηση άσκησης από τα μέρη (εταιρεία και καταναλωτή) μέρους ή του συνόλου των δικαιωμάτων που απορρέουν από τους παρόντες όρους δεν επιφέρει αποδυνάμωση ή παραίτηση από το εν λόγω δικαίωμα το οποίο δύναται να ασκηθεί οποτεδήποτε σε μεταγενέστερο στάδιο και καθ' εύλογη κρίση του δικαιούχου.

η) Αποδοχή όρων - Ο χρήστης/καταναλωτής/ επισκέπτης/μέλος του shop365 δηλώνει ότι διάβασε τους παρόντες όρους τους οποίους και αποδέχεται στο σύνολό τους και ότι αναγνωρίζει ότι διέπουν το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών από το shop365 καθ’ όλη τη διάρκεια της πλοήγησής του στο/συναλλαγής με το shop365.